En fin fin dag

Hej på er! Hur har ni haft det? Så då är det redan torsdag idag, gött imorgon är det fredag och sedan är det helg. Åh vad underbart. Lorena, lillen och Claudio åkte hem igår och det känns ganska så tomt här hemma nu. Man började bli lite van vid att ha de här. Alltid fanns det någon hemma man kunde prata med. Nu är det bara jag och C här och när han inte är här får jag prata med mig själv, det är inte kul.

Igår vaxade jag som sagt mina armar. Åh nu känner jag mig som en ny kvinna. Vi hade en trevlig dag igår jag, Dzana och Zorica. Vi lunchade inne i stan och sedan åkte vi hem till mig och vaxade armarna, bakade muffins och bakade bröd. Vi är tre duktiga hemmafruar. Nej men jag och Z hade varit ett grymt team om vi bodde ihop. Vi skulle plocka upp efter varandra hela tiden så det skulle aldrig vara stökigt här hemma. Om jag däremot skulle bo med Dzana skulle vi nog bråka varje dag. Hon är så duktig på att stöka ner men hon kan laga god mat. I alla fall nu måste jag åka iväg och jobba. Ha en br dag!

Vem behöver städhjälp när man har två goa vänner som ställer upp?


 


Kommentarer
Postat av: Zorica

Det var riktig trevligt att umgås hela dagen...Muffinsen var jätte goda men lite socker hade inte skadat! Hehe. Och så fick jag plåga dig lite:D Det var ett tag sen jag läste din blogg:) så ikväll bestämmde jag mig att gå igenom vad du har skrivit sen sist. Jag har ju varit lite upptagen:) Jag ser att jag inte har missat så mycke...jag får all information och lite mer av dig personligen:)

2009-04-16 @ 22:54:13
Postat av: natalie

ja det var ju på tiden att du hittade hit igen! fy på dig! och ja du har ju rätt du får ju ändå reda på allt som händer i mitt liv, mer än vad de andra bloggläsarna får reda på...moahahahahahaha!

2009-04-18 @ 18:47:59
URL: http://natitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0