Goodmorning

Gud vilken kväll det var igår. Jag är helt slut nu. yes vi gick ut och hade det riktigt riktigt trevligt. Lite bilder kommer upp lite senare. Jag syndade mer igår...fan nu ångrar jag mig. Jag åt en Mc Feast&Co och vet ni vad det värsta är? Jo att jag knappt kommer ihåg hur det smakade. Så det var ju riktigt onödigt att äta den onyttiga maten.

Jag blev nekad att komma in på både Nivå och Lounge igår (åldersgränsen är tjugofem). Jag har kommit in där flera gånger med mina vänner men igår ville vakterna inte släppa in mig. Vad fan var felet undrar jag? Jag var med massa 30-åringar och de vill inte släppa in oss...men när jag har gått med mina vänner som är 22 år så välkommnar de oss...det är konstigt det här med hur vakterna tänker. Men vi kom fram till att de inte ville ha oss åtta svartskallar där för de ville inte heller släppa in oss för att kille i gänget hade "fel" skor. Fyfan för de hemska vakterna, hoppas ni fick en jobbig natt igår. Men vi deppade inte ihop för de utan prmenerade vidare och hamnade på Rio Rio. Det var det bästa valet för igår. Jag hade så kul! Tack för igår.

Nati.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0