Härliga härliga lördag

Åh idag har jag haft en sådan där perfekt dag. Jag vaknade på bra humör klockan 8 (!). C sov och jag tittade länge på honom. Sedan vaknade han och vi åt en härlig frukost. Efter frukosten satte jag mig på balkongen och solade länge. Och sen fick vi båda städnoja och började städa här hemma. Vi koncentrerade oss mest på balkongen och nu är den så fin så fin. Ska se om jag kan tvinga på C kameran så att han kan ta lite kort på mig sittandes där.

Vädret är så fint. Jag dricker öl och är så lycklig. Sedan ska jag (vi) tvätta och jag hoppas på att jag är lite överförfriskad då, för då blir det genast lite roligare att tvätta kläder. Det blev det sist jag och Z tvättade fulla. Ha ha ha. De stunderna i tvättstugan den dagen är och förblir oförglömliga!

Nati.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0