Venezula, Isla Margarita dag 6


Detta var en del utav hotellet.


Här är vi på Playa Manzanilla. Den skönaste stranden jag var på under våran vistelse på paradis ön.


Det var fullt med massa fiskebåtar. De fångade fisk...


...och den färska fisken såldes på en liten fiskmarknad på playan.


Det var fullt med massa hungriga pelikaner i vattnet. Så fort de fångade fisk gick de till attack mot fisken.


Även barnen från byn stod vid strandkanten och tog emot fisken så en liten pojke vi lärde känna gav mig dessa fiskar.


En mini räka.


En "kossa". En slemmig snigelaktig liten varelse.


Här gör killen ett pärlarmband till mig.


C leker med pojken som gav oss fisken.


Juan-Gabriel var ledsen för att vi skulle åka hem. Sötisen.

Nati.



Kommentarer
Postat av: Emelie

Darling, ring mig jag har inga penagar på mobilen!

2009-08-15 @ 22:25:24
URL: http://fambabunovic.blogg.se/
Postat av: Sara F

Heeeej lilla vän =)

Hoppas allt e bra med dig!?

Det va ett tag sen :P

Ser att du haft en underbar semester.. hmm hade inte tackat nej till att vara där .

Ha de bäääst hej

2009-08-16 @ 19:33:46
Postat av: Veronika

Mitt drömresemål och gud så vackert det ser ut :)

2009-09-29 @ 20:07:09
URL: http://veronikascrib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0