22 år idag

Sådär då var man 22 år idag. Känslan? Nja, vet inte riktigt. Ni vet ju själva hur det är. Man känner inte så mycket. Men det gjorde man dock när man fyllde 18. Oj oj oj vad jag var glad den dagen. Men nu? Äsch, det är ju bara ett tal närmare 30, jippy! Tack för alla gratulationer jag har fått hittils idag, mycket snällt av er att komma ihåg min dag men jag vet att de flesta utav er ser det på facebook, era så rackare. I alla fall, Natitas dag idag då.


Tack sötisar. Måste jag också göra en sån där bild jag gör på alla andra när de fyller år en sån där på paint?

Nati.


Kommentarer
Postat av: Sofie

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!! hoppas allt är bra med dig. Kramar Sofie (vannes gamla vän =) )

2009-02-25 @ 20:52:48
Postat av: natalie svarar:

tack sofie. hade totalt glömt bort att du också läste min blogg! hur har du det?

2009-02-25 @ 22:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0