Alla hjärtans dag

Hej, hur mår ni denna underbara lördag? Jag mår bra, solen skiner så det är klart att jag mår bra. C och jag hade en stillsam kväll igår. Vi åt completos igen och tittade på film. Sedan blev det en tidig nattning för min del. Imorse gick jag upp pigg och glad och tog en härlig och lång dusch. Gud, vilket bra humör jag är på! Vad är det som har hänt med mig? Bortsett från allt det dåliga som har hänt så ler jag stort och känner mig glad. Det måste vara att min undrbara kille står vid min sida.

Hopp, så vad ska ni hitta på idag då? Jag längtar tills C ska få sin lilla present, hihihi. Hoppas han kommer vilja ha använding utav den bara...Nu sussar Zorica så gott här bredvid mig. Jag undrar om hon drömmer sig bort till drömmarnas värld och möter en fin prins. Nu ska jag också vila. Ha det så bra så länge!

Nati.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0