Bränd kladdkaka

Utav någon anledning så brändes kakan. Det var nog för varmt i ugnen eller så hade vi i den för länge. Men jag måste säga att jag aldrig har lyckats göra en kladdkaka så där kladdigt god. Aldrig. Så det gör inget, jag är van. Att baka kladdkaka är nog inte min grej helt enkelt.



Banana är på väg hem till sig nu och jag saknar henne redan. Det var en riktigt rolig dag vi hade Dzana. Ingen kan få mig att skratta som du! Om det är någon som är intresserad så har jag och Dzana varit vänner sedan ettan i grundskolan. Jag gick i den vanliga "klassen" medan Dzana fick gå i FBK som var för de som inte kunde så bra svenska. Ha ha ha (det är ett litet internt skämt vi har).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0