En gång i tiden var jag olyckligt kär

När jag rensade min garderob så hittade jag en bok som jag och Dinka skrev i när vi var ledsna. Detta var då för ca nio år sedan. Vi skrev att vi aldrig skulle glömma ett par killar vi var kära i. ALDRIG. Ha ha ha kan ni tänka er vad naiv man egentligen är när man är elva-tolv år? Man tror att allting kretsar runt en och killen man är kär i och att man aldrig kommer att glömma honom. Vi var hopplösa då jag och Dinka, men vilka tider det var! Vi kunde sitta och filosofera i timmar....det var tider det, saknar de tiderna på något sätt. På en av alla de gångerna jag var olyckligt kär så brände Dinka en skiva till mig med Ashantis låtar på. Foolish var en av mina favoriter:
 

 


Dinka var (är) en bra vän under de tiderna jag var olyckligt kär. Hon kom (kommer) alltid med bra råd. Du är en väldigt klok kvinna du Dinka.

Nati.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0