Fina fina fredag

Hej på er kära läsare. Hur mår ni och hur har ni mått denna underbara fredag? Solen sken i stort sett hela dagen och jag var på mitt bästa humör. Jobbade extra från 7-12 och sedan hämtade C upp mig och vi åkte till Freeport där vi var hela agen. C hittade en jättesnygg tröja från Adidas men jag hittade ingenting, som vanligt. Jag börjar bli jättekräsen med kläder nu, vill liksom inte köpa "vad som helst" så bara för att plagget är OK. Nej nej, det ska kännas rätt från första sekunden jag ser plagget. Måste säga att jag blev väldigt besviken på HM's nya vårkatalog. Där satt jag och förberedde mig med penna (för att kryssa i vad jag vill ha) men icke sa nicke, jag tyckte inte om någonting. Jag fastnade bara för skorna och väskorna. Men kläderna? Nej, vad har hänt med kläderna egentligen? Förut kunde man hitta jättefina kläder på HM.

Efter Freeport la vi oss och sov och vi vaknade bara för en liten stund sedan. Hurra för denna dag!


Vi köpte Kungsbackahäftet innehållandes massa rabatter


Nati.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0