Från kaos till ordning och reda

Återigen en slapp Lördag. Jag låg kvar i sängen till ca 12 och sedan åkte vi iväg för att se ifall det fanns tid åt C för en klippning men det fanns det ej. På måndag klockan 16 har han fått tid. Ska se om jag också ska passa på att få mitt hår klippt. Det var ju faktiskt sju månader sen jag klippte mig! Usch och fy för mig. Men mitt hår klarar sig ganska bra, om jag nu ska klippa mig så ska jag bara klippa bort allt det dåliga håret och försöka få till en frisyr. Håret i dagsläget är allt annat än i en frisyr. Tillbaka till idag då. Moster Venecia ringde oss tidigt och bjöd över oss på mat. Hon och min lillia kusin Miki skulle baka pizza och självklart åkte vi dit (allt för att slippa laga mat vet ni!). Pizzan var den bästa hemlagade pizzan jag någonsin ätit! Mmm vad gott det var! Jag skulle lätt kunna äta en bit nu, men nu är man ju hemma och inte där. Iallafall, efter det kom vi hem och sedan dess har jag hållt på och städat och gjort iordning i min garderob/walk in closet. Lite bilder tack:

Före: KAOS





Efter: ORDNING OCH REDA, PENGAR PÅ FREDAG!











För övrigt så smuttar jag på en Vodka-redbull drink och lyssnar på en riktigt nasty låt: Doin't it med LL Coll J....
Må så gott ni kan!
Nati.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Gud, så duktig du ahr varit, nu rä det jätte fint.. Nu kan du känna dig som en moviestar nrä du går in där hahaha Pussa

2009-02-08 @ 00:57:37
URL: http://fambabunovic.blogg.se/
Postat av: Miriam

ooooj va fint de ee nu haha.. kommer ihåg när jag va hemma hos dig sist, de va ju katastroft haha.. va duktig du e natta-patta

2009-02-08 @ 23:09:23
URL: http://miris.blogg.se/positiv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0