Godmorgon

Har ni sovit gott? Det har jag. Jag drömde om min man...mmm det är så härligt med drömmar. Sitter här i köket med min fru Zorica och äter frukost. Äggröra blev det idag. Vi ska snart gå och duscha (ihop hopppas jag) och sen ska vi in till stan och hälsa på två vänner som vi inte har träffat länge. Sen måste jag tvätta som den perfekta hemmafrun jag är.

Jag saknar dig min älskling. Jag tänker på dig hela tiden. Imorgon kommer du och då ska jag aldrig mer släppa taget om dig! Te amo mi vida.




Kommentarer
Postat av: zorica

Hon hoppades för mycke, det blev ingen dusch tillsammans... men det blev annat.

2009-02-20 @ 19:58:56
Postat av: Anonym

ja men den hemligheten håller vi för oss själva va?

2009-02-21 @ 14:13:58
Postat av: Zorica

Cristian ingenting farligt hände!

2009-02-23 @ 22:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0