Goodmorning!

Hur mår ni? Jag mår så bra så bra! Fick vakna bredvid min prins idag och så till det här fina vädret förstås. Att solen kan få en att må så bra bara genom persiennerna (jag har inte dragit upp de ännu). Ha ha ha här sitter jag och tror att det är världens finaste dag ute men jag har inte ens dragit up persiennerna! IQ-fiskmås hade Emelie sagt nu. Ja ja. Idag kommer hela tjocka släkten hit för att fira lilla mig. Vi ska göra completos. Vi gillar completos om ni inte redan har märkt det.

Vi hörs senare!

Nati.


Underbar bild på Tess lilla.

Kommentarer
Postat av: tess

Hej vackra natalie......

tack för den underbara kommentare om lilla ja.

du e en riktigt photogenicfotograf gumms.....

puss snuttan

2009-02-28 @ 15:34:56
URL: http://tesssecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0