Jag strular till det.

Ligger här i sängen nyduschad och färdig. Ska jobba klockan 15 men C kommer hem lite tidigare så vi kan åka iväg och göra lite ärenden. Nu är klockan 12:12 vilket betyder att någon tänker på mig. Detta med klockan har jag fått med mig från tonåren. Så är det, vissa saker tar man med sig tills man dör. Tex det här med A och K brunnar. Aldrig att jag trampar på en A-brunn, det är otur otur otur. Men om jag ändå har gjort det så ska jag säga namnen på de som är med mig högt. Och trampar jag på en K-brunn så ska jag...fan nu har jag glömt det. Var det så att jag skulle gå så många steg som bokstäverna i min pojkväns namn? Och så kommer vi att vara lyckliga i alla våra dagar... Skit samma. Men tänk er vad mesig jag är som gör så här när jag trampar på A och K brunnar. Även fast jag inte tror på det så gör jag det bara för att jag inte vill veta vad som kommer att hända ifall jag inte gör det. Okej detta inlägget blev lite väl konstigt och osammanhängande, ja ja ha en bra dag iallafall!

Nati.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0