På jobbet

Oj oj oj vad jag är mätt! C var på ett möte på jobbet igår och hans snälla arbetskamrat hade lagat massa mat så det som blev över tog han hem till mig. Och Gud vad gott det var. Stekta tigerräkor med en riktigt god vitlökssmak och en räk och grönsaksrätt fick jag också. Jag bjöd självklart med mig till Vanessi lilla så nu sitter vi båda här mätta och belåtna. Hans arbetskamrat ska nog få ge mig lite privata lektioner i matlagning. Jag skulle definitivt vilja lära mig att göra de goda tigerräkorna. Allt för att bli en bättre hemmafru. He he he!

Nu är det bara några timmar kvar tills vi ska ha ett schema-möte här på jobbet. Det känns väldigt spännande och pirrigt. Kommer jag att vara nöjd med mitt nya schema? Ja det är frågan det. Jag hoppas det. För i dagsläget har jag ett riktigt bra schema och det skulle vara så synd ifall det gjordes för många ändringar på det. Jag och C tajmar ju oftast våra arbetsdagar nu...jobbar han kväll jobbar jag kväll osv...Vi får hoppas på det bästa bara. Och är jag inte nöjd så är det bara att säga upp sig. Nej då skojar bara. Lägger upp bilderna från Evis kalas när jag kommer hem sen. Om jag inte bara däckar i säng för idag kära vänner är jag riktigt trött! Ha en fortsatt bra dag!

Nati.

Kommentarer
Postat av: Jennie & Exxa

Hoppas schemat blir bra, jobbigt att arbeta om varandra...

2009-02-16 @ 15:28:03
URL: http://www.exxa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0