Tisdag

Ursäkta mig för den dåliga uppdateringen...det enda jag kan skylla på är att jag har jobbat mycket och varit allmänt trött. Men ni vet hur det är, ibland har man inte lust till någonting. Idag var en sådan dag. Även fast jag jobbade med min chorizo och Vanessi så var det en seg dag. Jag har änna lust att skriva seeeeg men det är ju sånt jag är emot. På vägen hem träffade jag my love som var ute och rastade hunden och då blev genast dagen bättre. Vi låg och vilade i sängen (som vanligt) och sedan lagade C spagetti och köttfärssås (tre dagar försent!) Nu stinker både jag och C vitlök men det gör inget så länge vi är två om stanken.

Och här har du din uppdatering EMELIE du är anonym men jag ser ditt ip-nummer. Puss till dig och Evelina föressten. Och hälsningar till din man Zoran som är en sådan trogen läsare. Och ja imorgon är det ingen fvanlig dag för det är Natalies födelsedag! Hurra hurra hurra!

Nati.

Kommentarer
Postat av: Emelie

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!22 år

2009-02-25 @ 09:42:42
URL: http://fambabunovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0