Vilken kväll

Kan ni tänka er att något så oplanerat kan bli så kul? Jag hade inte alls planerat gårdagen och det var ju konstigt bara det då jag alltid måste planera allting in i minsta detalj. C är ju som sagt bortrest så tjejerna gjorde mig sällskap med både sprit, karaoke och dans. Det blev riktigt lyckat! Och mitt i allt tvättade jag men det gjorde inte så mycket, med lite sprit i kroppen blev tvättningen så mycket roligare. Ska kanske ta mig en-två drinkar varje gång jag ska tvätta. Nej skämt åsido, tack tjejer för en underbar kväll. Och tack till Zorica frugan min som gjorde mig sällskap alla dessa ensamna nätter utan C. Du är en underbar vän och kvinna Zorica.

Snart kommer min älskling! Sitter här i soffan, nyduschad och nervös. Jag har klätt upp mig lite men skippat sminket. Sminket kommer ju ändå smetas ut i ansiktet snart...hehehe. Bilder kommer upp lite senare.

Nati.

Kommentarer
Postat av: Zorica

Ja allting har verkligen varit underbart!!! Tack för att du passade upp mig och tog hand om mig:) Du kommer vara en fantastisk fru. Du är en lojal och kärleksfull vän. Du är alltid ett stöd. Nära eller långt borta, du finns alltid där. Du är världens bästa tjej.

2009-02-23 @ 22:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0