Bilder från nyårsafton

Hej på er kära läsare! Vad gör ni på en lördag som denna? Jag sitter hemma och doftar så gott efter min underbara dusch. Jag har jobbat till fyra idag, varit och storhandlat och lagat mat till imorgon. Det blev lax med ris och rivna morötter. Mums! Allt börjar bli fint här hemma igen, vi stressade ju förra fredagen när vi gjorde oss redo inför resan till Sthlm så hemmet lämnade vi som hej kom och hjälp mig. Jag tycker visst om att säga så ofta: "Hej kom och hjälp mig." Ha ha ha.
Väskorna är fortfarande inte uppackade men det är lugnt det fixar sig.

Lite bilder från nyårsafton ska jag allt lägga upp. Vi hamnade ju som sagt på La Isla och jag hade det jätteroligt. C var där och syrran var där och det var det viktigaste. Jag och C shottade lite tequila (eller ja, jag delade upp 6:an på tre (!) vilken mes jag är...) och dansade hela natten ända till halv fem på morgonen. Tur att vi lever idag. Jag är så säker på att två killar skulle råna oss den natten när vi var på väg hem. Men den historian berättar jag någon annan gång.

Min C på G
Min C på G!


Förväntansfull...


På väg till La Isla.


Syrran pushar på mig. "Drick nu upp din tequila!"


Med tequilan i handen.


C och syrran dansar lite salsa.


C och syrran dansar bra ihop.


Det söta paret, Joseph och Emy.


Vi!


Vi dansade hela natten lång.


Våra män. Ja precis våra.


Syrran bodde med de i deras etta...ja precis stackars dom...




Party!





Fin fina bilder. Synd bara att de är tagna med mobil kameran. Vi hörs imorgon kära vänner och då ska jag visa er en bild jag tog idag på jobbet. En riktigt äcklig bild...Sov gott.

Nati.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0