Idag har vi varit effektiva!

Både C och jag var lediga idag så vi tog tag i allt som behövde göras här hemma. Vi har storhandlat, tvättat, betalat räkningar och lagat en god middag. Det blev spagetti med köttfärssås. Mums vad gott det var. Min C börjar bli en riktigt bra kock. Och till efterrätt bakade jag kärleksmums. De är i kylskåpet nu och kyls ner lite innan de ska hamna i våra magar. Imorgon är jag ledig igen och då måste jag gör iordning vårat datarum som nu är färdig tapetserat. Jag lovar att komma med före och efter bilder imorgon. Det är en riktig stor skillnad ska ni veta. Nu är det bara vårat sovrum kvar. Vi får hoppas på att papi kan fixa färdigt det rummet nästa vecka.

Det märks verkligen att det var jag som packade varorna. Allt ligger huller om buller. Jag hade verkligen behövt dig där idag Emelie. He he he.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0