Inte kul

Det är verkligen inte kul att vara sjuk. Det enda som är bra med att vara sjuk är att C tar hand om mig, pressar apelsinjuice till mig och är allmänt tråkig ihop med mig. Jag har bara legat i sängen hela dagen. Sovit, läst "Innan jag dör", sovit, tittat på TV och sovit...Ja det finns inget annat man vill göra. Ibland känner jag mig bättre och tänker "Jag får friskanmäla mig nu". Men lika snabbt som jag känner mig bättre känner jag mig sämre och får feber och sover. Åh, jag blir så trött på det här. Jag skickar en liten puss till Dzana-banana som är nyopererad. Krya på dig! Vad ska ni hitta på idag?

Nati.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Min lillla.........hoppas du känner dig lite bättre iaf.

Krya på dig nu o bara vara de e ingen som klappar dig på axeln bara för att man går till jobbet o halvkass o försöker kämpa (cheferna snackar ja om )

Pusssssss min tusensköna

Ses nästa vecka på jobbet gumman ;)

2009-01-31 @ 19:34:31
URL: http://tesssecret.blogg.se/
Postat av: natalie svarar:

Tack snälla Therese! Din kommentar gjorde så att jag genast mådde lite bättre :) och jag håller med om det med cheferna...nej jag stannar hemma tills jag känner mig helt frisk. Och frisk det måste man vara om man ska palla med kaoset på jobbet! puss på dig!

2009-01-31 @ 21:06:04
Postat av: Emelie

Krya på dig hjärtat! HAr du varit hos läkaren o kollat om det är halsfluss du har eller? Evelina är bättre, ingen feber! Pusss

2009-02-01 @ 07:15:40
URL: http://fambabunovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0