Irene Huss

Jag och C har tittat på fyra filmer nu med Irene Huss. Riktigt bra TV en sådan här söndag. Jag fick till och med frukost på soffan (inte sängen). Men asså hon är ju polack eller nått va? Hur i hela fridens namn kan hon prata så bra svenska? C säger att hennes familj säkert kom hit på 40-talet, det ä därför hon kan så bra svenska. Stämmer det? Någon som vet? Hon är en duktig skådis i alla fall. Och Nattronden den var läskig den...

Ush stackars Reina kräktes lite här och där i köket för en stund sedan. För mycket köttbullar tro? Stackars Reina, hon skäms nu, ligger i hörnet här i vardagsrummet. Vad ska ni hitta på idag? Och Emelie om du läser detta så MÅSTE vi ses i veckan! Jag saknar er så otroligt mycket!

Nati.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Yes, vilka dagar va det som du va ledig då??? Det enklaste är om du kommer hit så bjuder jag på mat och Ebvelina kan krypa runt och leka med sin leksaker ;-)

2009-01-12 @ 12:15:36
URL: http://fambabunovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0