Myspys med familjen

Som jag berättade igår så var ju familjen här på besök. Vi hade det jättetrevligt och åt massa gott. Sing star kom självklart till användning och vi sjöng hela  kvällen lång. Och Miki besökte symstembolaget redan som fyra åring, hon börjar tidigt hon. He he he. Nej men C sprang iväg och köpte lite vin och Miki ville självklart följa med så så fick det bli. Miki fyra år redan en systembolagets-besökare... Idag har vi bara slappat och tagit det lugnt. Det enda ansträngande vi har gjort idag är att vi har tagit Reina på en långpromenad. Det är så härligt att bara vara och inte behöva tänka på någonting alls. Vad hittar ni på ikväll?


Mamma och Pappa sjunger fint ihop.


De säger att Miki är en kopia av mig när jag var liten.


Älskar er! Syrran och mamma.


Jag älskar dig.


Tihihi, C och Miki lekte hela kvällen.


Nati.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Va mysigt ni verkar ha haft det! Saknar er allihop!

2009-01-11 @ 13:22:30
URL: http://fambabunovic.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vad lagade du för mat till dom förresten???

2009-01-11 @ 13:23:40
URL: http://fambabunovic.blogg.se/
Postat av: Anonym

det blev kyckling med ris och massa goda ssallader, mums!

2009-01-11 @ 16:15:18
Postat av: natalie svarar:

det blev kyckling med ris och massa goda ssallader, mums!

2009-01-11 @ 16:15:22
Postat av: natalie svarar:

det blev kyckling med ris och massa goda ssallader, mums!

2009-01-11 @ 16:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0