Sammankopplingen mellan människan och djuret

Jag tänker ofta. Ja jag vet det gör ni med. Men jag tänker hela tiden, varje sekund tänker jag på någonting nytt. Nyss tänkte jag på en lämplig kille till Zorica. Hon mumlade bara "härligt" från soffan. Nu somnade hon om igen. Oftast tänker jag på hur mitt liv kommer att se ut imorgon och om tio år. Det ser ljust ut. I allafall i mina fratidsvisioner...Äsh jag tror att jag kom bort mig från ämnet nu men då till saken: Har ni tänkt på att vi människor äter genom munnen och bajsar genom rumphålet likså alla djuren? Alla tuggar vi maten i munnen och bajsar ut det som inte kroppen behöver. Så egentligen är vi alla i ett. Hela universum är i ett. Nu tycker ni säkert att jag är knäpp och dum men jag har fan aldrig tänkt på det innan. Inte så här djupt iallafall. Det är nog bara våra hjärnor som skiljer oss åt. Tänk om det var hundarna som istället bestämde och styrde i världen och att vi var hundarna...

Vi är alla sammankopplade på ett eller annat sätt.

Nu får ni inte skratta åt mig. Speciellt inte du Zorica!
Nati.

Kommentarer
Postat av: zorica

Hahhahah! Sitter framför datorn och kan inte sluta skratta men inte åt det du skrev utan killen som du valde och hur du sa det. Först var jag tvungen att tänka efter vad du menade men sen kom jag på den komentaren. HAHA! Jag hade totalt förlorat det ur minnet när jag vaknade. :)

2009-01-18 @ 21:55:16
Postat av: Anonym

ja ni hade ju varit perfekta för varandra, hahaha

2009-01-18 @ 22:49:31
Postat av: miriam

hahahahahaha de va de värsta jag har hört idag natta hur kan du sitta o tänka på bajs??? räcker det inte me de du ser nästan varje dag???? hahahahaha asså du e bara för goo hahahahaha peace n love miri piri

2009-01-19 @ 23:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0