Storstädning på söndagen

Här hemma har det storstädats idag. Nu doftar det så gott överallt plus att tvätten som inte hann torka hänger här i vardagsrummet så det doftar ännu godare. Mmm livet är så underbart när allt är rent och fint. Just nu vill jag bara lägga mig och fortsätta läsa boken som Tess lånade mig. Den är grymt bra! Innan jag dör heter den. Imorgon är det måndag då. Tillbaka till vardagen och jobbet. Har faktiskt ingen som helst lust att jobba imorgon. Magen min säger mig att det kommer att bli en lång dag. Vi får hoppas på att det inte blir så. Tänkte visa er lite bilder från i fredags nu. Enjoy!


Jag försöker stå som en isdansös. Det går något åt det dåliga hållet...


Zorica. Stackarn.


Zorica blir en bra fru.


Kyckling, pasta, ostsås, wook och vitlöksbröd. Mums!


Skål!


Reina vill också ha vin.


Vi rastade Reina en stund. Då passade Zorica på att apa sig.


Mariam sjunger för fullt.


Hahaha. Ibland måste man även visa er när man är lite mindre snygg. Hahaha.

Sov nu gott.
Nati.


Kommentarer
Postat av: Vanessa din syster!!=)

när ska VI ha sån god middag då?!!:((

2009-01-26 @ 01:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0