Tapetsering på G!

Hej på er! Hur mår ni? Jag mår bra. Är bara så otroligt trött efter den här helgen. Det är jobbigast att jobba helgen hos oss för det är alltid massa vikarier och så är vi ont om personal(som vanligt). Jaja nu ska vi inte bli negativa. Jobbade med Mariam idag och det gick strålande. Tänk er vilken tur jag egentligen har som får jobba med min barndsomsvän. Jag slutade tolv (har en kort dag på sex veckor) och sedan åkte jag hem och här väntade papi på mig. Vi ska ju verkligen sätta igång med tapetseringen igen och den här gången ska vi fan bli färdiga.

Det börjar bli så fint så fint i vårat lilla kök nu.


Papi skär tapeterna i bitar (?)


Papi rullar på lim (?)



Nej måste hjälpa papi nu, ush vilket dåligt barnbarn jag är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0