Torsdag

Hej på er! Såg att det har snöat inatt/imorse synd att snön redan börjar försvinna bara. Ska jobba ikväll från 15 till 20 med Zorcia och Mariam, vilket gäng! Jag vet inte vad det är för fel på mig men för någon månad sedan så kunde jag inte sova men nu så sover jag bort alla dagarna. Konstigt. Men annars är allt som vanligt. Bara massa jobb jobb jobb.

Hittade föressten det här när jag skulle på toa häromdagen. Trevligt va? Och så undrar folk varför man håller sig hela dagen och går på toa hemma istället...Och va fan använd rakhyvel eller en hårtrimmare!





Kommentarer
Postat av: Emelie

Usch, hatar sånt och folk som lämnar bajsränder efter sig utan att ta bort det!!!!!! Hur ser det ut hemma hos dom egentligen!! Nääe håller med dig, bättre och hålla sig tills man kommer hem ibland asså

2009-01-08 @ 12:19:54
URL: http://fambabunovic.blogg.se/
Postat av: natalie svarar:

ush ja bajsrändrna är nog värre och så kan det flyta ´små mini korvar ibland...juck

2009-01-08 @ 13:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0