Torsdag kväll...

Ja idag hade jag självförtroendet på topp som Emelie skrev i förra inlägget. Kände mig fin idag och ännu finare kände man sig när man fick så fina komplimanger på jobbet utav mina söta arbetskamrater. Jag har världens bästa arbetskamrater! Men efter bilderna så spacklade jag på med mascara så jag hade världens längsta ögonfransar idag. Annars så var det en lugn kväll på jobbet. Mycket fnitter och skratt så till och med en boende bad oss vara tysta. Ni kan ju tänka er sex tjejer som sitter och fnittrar och håller på. Men sikket gäng vi är. Världens bästa. Gud vad jag är positiv idag. Men det var väl på tiden och just det jag hade jag lovat mig själv att vara postivt. Det är bra, mitt undermedvetna hänger på!

Imorgon kommer mamma och pappa hit så jag ska vara duktig och laga mat till DOM för en gång skull. Annars är det lätt att man låter föräldrarna ta över matlagningen...

Nati.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0