Ush ush ush!

Sitter här på jobbet i vilorummet och tar det lugnt med Zorcia. Hon sitter och pratar med Therese (min andra kära arbetskamrat) och här sitter jag och tar det lugnt. Det har varit en TUNG TUNG TUNG dag på jobbet. Någonting hände så en person gick hem och så blev vi kort om personal. Yey! Och då måste ju självklart vi som är kvar ta allting och jobba dubbelt och hela skiten. Fan Natalie, vad hände med all positivitet från igår? Men fan skitsamma nu, det är över och vi fixade det ändå. Det är väldigt irriteranade att detta ändå kan ske bland vuxna människor!

Nej nu ska vi sluta vara negativa här. Har ni haft en bra dag? Jag och C snoozade i en kvart imorse och passade på att kramas och pussas. Myspys. Det är så underbart att få vakna vid din sida varje dag mi principe azul!

Nati.

Kommentarer
Postat av: tess

Åhhhhh tack min vackra goa mysiga Natalie....

Sitter här i soffan o myser me massa coutry musik o bara e just nu.

Puss kanske vi ses imorrn

Puss på nosen ;D

2009-01-14 @ 13:01:41
URL: http://tesssecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0