Varför måste jag?

Varför så många måsten i denna värld? Idag måste jag göra en sak som jag egentligen inte vill. Jag får ont i magen och hjärtklappningar bara jag tänker på det. Men jag vet, jag måste göra det. Och resultatet spelar ingen roll, bara jag gör det. Och fan Natalie det är inte ens svårt det du måste göra så varför är du en sån mes? Åh ja, jag är världens mes.

Ja ja idag är det iallafall fredag. Gött för er som har jobbat hela veckan och nu kan se framemot helgen. Vad ska ni hitta på i helgen då? Jag ska jobba (för er som inte vet så jobbar jag varannan helg). Men ikväll ska jag titta på Let's dance, jag ser framemot att få se hur bra Laila ska danska ikväll. Den kvinnan är ju helt grym!


Nati.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0