Vill inte

Börjar jobba om exakt 45 minuter. Men jag vill inte! Jag vet inte varför. Jag får bara ont i magen när jag tänker på att jag måste vara där hela dagen. Det är inte kul att jobba som jag gör när C bara jobbar dagtid. Då vill jag också jobba dagitd. Det är inte kul att jag ska iväg och jobba och att jag inte ska få träffa honom på hela dagen. Uscha vad allt känns jobbigt idag. Jag hoppas att Mariam är på bättre humör då vi ska jobba ihop idag. Hon är bättre på det här med att vara positiv. Nu ska jag iallafall sticka snart. Frukost har jag ätit, tagit en lång och skön dusch och så har jag rastat Reina. Hon bor hos oss nu föressten. NU är vi matte och husse. Det är en väldigt bra träning för de som vill ha barn. Nu bråkar man om vem som ska rasta henne och så. Men min C är underbar, han gör det värsta jobben som att duscha henne och borsta tänderna på henne. Aldrig att jag skulle våga det. Tänk om hon skulle bita mig? Ha ha ha. Att jag ens tänker så. Reina är världens snällaste hund! Jo jag vet att alla hundägarna säger så. Men efter att ha sett Reina torteras utav mina småkusiner i sommras utan att ens skälla på dom så är jag säker. Reina är världens snällaste hund. Måste sticka nu! Ha nu en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till ett års bloggande!!! Tiden har verkligen gått fort. Har följt bloggen intensivt sedan juni. När jag ser tillbaka så har det verkligen hänt MYCKE på ett år. Många fina minnen och upplevelser( jag som klaggade över 2008 )hehe.



Tack för en underbar kväll i fredags! Jag tror att jag har aldrig skrattat så mycke...

2009-01-26 @ 22:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0