Idag

Åh vad härligt det är med semester. Jag hade glömt bort hur det var att vakna sent ihop med C, äta frukost ihop med C och bara vara. Åh livet är allt härligt. Det spelar ingen roll att det har och kommer att regna hela veckan, bara jag får vakna ihop med C. Min bästaste älskling, jag älskar dig.

Nej till dagen idag då. Vi har varit och hämtat massa kläder från H&M som vi beställde. Det var fina grejer det. Nu har jag massa klänningar att ta med mig till Venezula. Nu är det bara sex dagar kvar. Imorgon är det fem. Woho. Imorgon bilar vi upp till Stockholm hem till Claudio och Lorena. Vi ska vara där över helgen och gosa lite med lillen. Och sen när vi är tillbaka så är det bara en dag kvar tills vi åker, hehe.

Jag längtar verkligen. Venezuela, Isla de Margarita here we come (snart)!





Nu ska jag ta på mig för vi ska åka en sväng till Lilla Edet och hälsa på C's farbror. Ha nu en bra dag.
Nati.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vi saknar dig :-(

2009-07-09 @ 07:45:46
URL: http://fambabunovic.blogg.se/
Postat av: ac

love is in the air...



samma kommentar på tidigare inlägg, hamnade fel

2009-07-09 @ 12:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0