Tanten Natalie talar ut

Oj oj oj vad jag är trött! Men Gud vad kul vi har haft det. Vi har skrattat och SKRIKIT mycket. Jag har skrattat så mycket att jag har ont i mina magmuskler (visste inte ens att jag hade några, haha). Jag har skrikit så mycket att halsen gör ont och jag är hes. Vi har åkt allting som små barn och skrämt ihjäl våra stackars hjärtan. Detta blev sista gången jag åker till Liseberg. Jag är för gammal för att åka alla de läskiga attraktionerna. Det enda jag gjorde när jag åkte var att blunda och skrika. Men nu är det gjort iallafall. Vi åkte ALLT som kan tänkas vara läskigt. Dzana tvingade till och med oss åka Upswinget. Där trodde jag verkligen att jag skulle dö. Jag trodde att jag skulle dö varenda gång jag åkte någonting men i Uppswinget trodde jag verkligen att JAG SKULLE DÖ. Därför blir detta sista gången jag åker till Liseberg. Mitt stackars hjärta kommer inte orka med mer. Jag och Chorizo har blivit tanter, vi insåg det idag.

Men det var en jätte jätte jätte rolig dag. Tack för idag tjejer.












Hahaha! Ja man undrar varför jag ler här. Hahaha. Det ser ju ut som att han tar mig på ett snuskigt sätt. Eller är det bara jag som har snuskig fantasi?




Kaffedags (ett bevis på att man är för tantig för Liseberg).


Här står vi i kön till Höjdskräcken.




Heja Chorizo!



NU ska jag vila mina stackars fötter och mitt stackars hjärta.
Nati.

Kommentarer
Postat av: ac

Fina, roliga bilder tjejer!:)



Zorica, det där var inte Mr.H.!!! Haha..



Ja, Natalie, du har en livlig,snuskig fantasi..hehe.. (ska Jag säga?!?)

2009-07-04 @ 10:54:25
Postat av: natalie svarar:

hahaha aaa precis ska du säga :)

2009-07-04 @ 22:29:24
Postat av: zorica

vem är mr.h?

2009-07-05 @ 11:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0