På jobbet


Jag och frugan på Valand i lördags.

Sitter här på jobbet i vilorummet med frugan min. Hon försöker sova medan jag skriver här, det går nog inte så bra. Hon är säkert jätteirriterad på mig nu, haha. Vet ni idag försov jag mig för första gången på tre år! Vilken panik jag jag fick när Chorizo ringde till C's mobil och frågade vart jag var någonstans. Ha ha, det var tur att hon hade hans nummer för jag stänger ju alltid av min mobil på kvällen för att ingen ska störa mig. Men nu får jag nog sluta med det. Men jag måste ha varit helt slut då jag inte ens hörde när klockan ringde. Jag brukar alltid göra det. Aja. Vad härligt det känns nu när solen äntligen har tittat fram. Hoppas ni får en fin dag.

Nati.

Kommentarer
Postat av: cissi

vilken fin bild, ni är ju skitsnygga!

2009-06-22 @ 20:14:53
URL: http://www.vejacecilia.blogspot.com
Postat av: natalie svarar:

tack så mycket! nu blir man glad här

2009-06-22 @ 21:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0