TGIF

Gissa vem som har syndat i veckan? Hehe, nej det går inget vidare med GI-metoden när det är sommar, iallafall inte för min del. Jag måste ju sluta röka också men nej det tar jag efter semestern, vill inte tänka på sånt nu när jag snart har semester. Jag vill bara VARA.

Nyvaken och go med McDonald's fina glas.


Håller på och tvättar och städar här hemma. Kunde passa på nu när jag inte åkte iväg och badade. Städa hemma behövs ju alltid. Jag förstår inte hur man kan stöka ner så snabbt, åh om man bara kunde ha det fint varje dag utan att behöva städa. Föressten var ju och tittade på Transformers igår. Den var OK, men inte lika bra som ettan.

Nati.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0