Uppe med tuppen!

Ja vem ringde mig idag tjugo i sju för att fråga om jag ville komma in och jobba? Jo Zorica min vän. Ja ja nu är jag nyduschad och pigg. Att en dusch kan hjälpa en att vakna så fort. Jag värmer lite bröd i ugnen och tittar på nyheterna på kanal 4.

Vi var ju på bio igår kväll och tittade på Terminator - Salvation och oj oj oj va den var bra! Det var action på hög nivå och spänningen gick aldrig ner. Jag rekommenderar er verkligen att gå på bio och titta på den.

Nej nu måste jag äta min frukost, vi hörs senare!


Nati


Kommentarer
Postat av: Emelie svarar:

Men Natalie, du skulle ju tvätta, din lilla lortgris :-)

2009-06-04 @ 08:25:28
URL: http://fambabunovic.blogg.se/
Postat av: natalie svarar:

jooo men jag tvättar ju nu :) jobbade bara till ett och tog en tid från två så nu håller jag på att tvätta, laga mat och städa. Superwoman på hög nivå!

2009-06-04 @ 15:07:10
URL: http://natitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0