En tankeställare...

Här sittter jag i köket och tårarna bara rinner ner för mina kinder. För fem minuter sedan klagade jag för mig själv varför jag inte hade kunnat vara rik för att kunna köpa alla de fina kläderna som de säljer på H&M...Sedan tittade jag på min mail och jag hade fått ett mail från en vän med en otrolig historia!

På mailet stod det så här:

En dag frågar en son sin far: *Pappa, springer du en maraton med
mig?*
Pappan svarar: *ja* och de springer sin första maraton tillsammans.

En annan dag frågar sonen sin far igen: *Pappa, springer du en till
maraton med mig?* och pappan svarar igen *ja, min son*.
En dag frågar sonen sin far: *Pappa, vill du göra Ironman
tillsammans med mig?* (4 km simning, 180 km cykling, 42 km löpning)
Och pappan svarar igen *Ja**

Och här kommer videon till denna historia:


 

Gud vad jag kände mig dum sedan när jag hade sett färdigt filmklippet. Jag ska vara glad för det jag har och vara glad för att alla mina nära och kära mår bra och ta vara på allt det fina livet erbjuder mig. Livet är kort och när som helst kan det ta slut!


Nati.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad fin den var. Sitter oxå å gråter =)) ha en bra dag. kram

2009-03-12 @ 08:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0