Fredag den trettonde

Gissa vem som gick upp klockan nio idag och som redan har duschat och tagit en lång promenad med Reina? Ja precis jag. Nu måste jag ge mig en klapp på ryggen. Aldrig att jag skulle gått upp klockan nio när jag börjar klockan fyra för ett år sedan. Ja ni ser, det är mycket som kan ändras på så kort tid. Och så är det fredag den trettonde idag. Jag har ännu inte stött på någon otur eller jo. Mina leggings jag ville ha på mig idag var inte torra. Jag tvättade ju igår men hann inte torka allting i torkskåpet så här hänger alla de blöta kläderna på ett torkställ. Men nu är de ganska så torra så.

Emelie ringde mig precis, nu är hon på G. Hon skulle bara torka håret. Jag ska bara äta.

Vi hörs senare! Ha nu en underbar dag!

Nati.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0