Ingen big deal

Oj oj oj vad jag är trött. Jag har börjat få ont i knäna på sistonde vet inte vad det beror på. Nya jobbskor kanske? Bortsett från värken så har det varit en riktigt bra dag. Emelie och jag möttes ganska tidigt och gick runt och tittade efter någonting fint. Men icke sa nicke. Jag hittade ingenting, eller jo en scarf för 29:- på Rut med flera. Jag var ju bara tvungen att köpa den när den var så billig. Sedan lämnade snälla Zoran och Emelie av mig på jobbet och där väntade frugan min med kaffe och någonting annat gott. Nej det har varit en bra dag. Morgondagen blir definitivt inte lika rolig men jag klarar mig nog ändå.


Mina vackra dockor.


Chorizo på G.




Frugan min fick idag lov att gå ut och träffa andra. Men glöm inte att du måste vara här hemma innan midnatt!



Nu säger jag godnatt.
Nati.


Kommentarer
Postat av: Emelie

va va det för gott till kaffet som Zorica hade ???? Du har väl inte fuskat darling???



Tröjan är den jag köpte på bikbok efter jul! Riktig 90-tals känsla!!



Puss

2009-03-14 @ 09:26:54
URL: http://fambabunovic.blogg.se/
Postat av: natalie svarar:

hahaha neeej jag lovar har inte fuskat! hon väntade med en cigg. okej då vet jag vart du köpte tröjan din :) mkt fin :) pusspuss

2009-03-14 @ 10:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0