Ingen bra dag

Usch usch usch. Imorse när jag vaknade så hade jag så fruktansvärt ont i magen och i äggstockarna så att jag knappt kunde röra mig. Jag har aldrig varit den som har haft ont i magen pga mensen men idag oj oj oj. Men C har varit hur underbar som helst. Han gick upp tidigt och gick och köpte massa gott till frukost och sedan tog han hand om mig så att jag kände mig som en riktig prinsessa. När värken inte gick över så gav han mig två smärtstillande och av de så sov jag ända fram tills nu. Nu känner jag mig riktigt utvilad och nu har äntligen värken försvunnit. Nu vill jag som har varit så tråkig hela dagen hitta på något roligt. Hoppas C vill vara med. Han som vaknade med världens bästa humör som jag förstörde sedan när jag klagade på allt och alla...ja ja. Det är sånt ni killar får tåla.

Nati.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0