Jobbet

Nu är jag hemma från jobbet. Det är så jobbigt på jobbet nu. Inte nog med att det är tungt. Det fattas så mycket personal. Alla är sjuka. Så imorgon blir det tredje gången jag hoppar in och jobbar extra. Och detta är tre gånger på bara denna veckan. Snälla kära arbetskamrater bli friska och kom tillbaka snart. Vi saknar er också. Hopp så på måndag kommer jag att ha jobbat åtta dagar i rad. Och i och med det så kommer det att se ut som hej kom och hjälp mig här hemma. Just great. Nej fyfan, ni kommer nog att få stå ut med en bitter Natalie nu ett tag.

Jag vill klippa mig.
Jag vill sola.
Jag vill gå ner 5 kilo.
Jag vill ha sommar nu.
Jag vill ha mamma i Sverige igen.
Jag vill ha TID TID TID. Jag hinner inte göra någonting längre.
Jag vill inte ha massa beymmer i mitt liv längre. Nu räcker det fan!

Nati.

Kommentarer
Postat av: Juan Pablo Henriksson

Nice lista .. jag vill 2 av dina 7 saker, tappa fem kilo och ha mer tid.

Amen att det är jobbigt på jobbet, igår var vi underbemannade igen + att det fanns pappersarbete, jäkta så mycket så jag fick ont i ryggen av stress, inget annat. Men jag ska försöka vara glad över att snö & slask kom tillbaka precis när man ville ha vår och sol.

"Hang in there, Nat" ..Ses.

2009-03-27 @ 09:38:51
Postat av: natalie svarar:

tack för kommentaren. efter stormen kommer solen. just nu befinner vi oss mitt i stormen...

2009-03-27 @ 09:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0