Måndag

God morgon Sverige! Hur mår ni idag? Jag mår bra men vart tog solen vägen? Jag som verkligen trodde att våren var här för att stanna. Men man ska inte bli lurad utav vädret. Förra året snöade det i april. Imorse var jag i alla fall glad över att jag hade på mig min vinterjacka. Det var ju riktigt kallt. En konstig sak som händer med mig just nu är att jag känner mig svimfärdig och illamående. Kan det vara GI-metoden som ger mig dessa biverkningar? Men men det kan ju också bero på att jag inte har ätit någonting. Nej back to work då kanske. "Bara" fyra timmar kvar. Efter jobbet åker vi iväg och storhandlar om jag orkar. Ha nu en bra dag!

Min lilla chorizo jag saknar dig på jobbet.

Nati

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0