Sol ger mig energi

Oj oj oj vilket väder! Jag drömmer mig tillbaka till Barcelona och stränderna och festerna. Och ja inatt drömde jag om Barcelona. Jag och C köpte oss en lägenhet i centrala Barcelona och flyttade dit. Vilken dröm! Tänk om jag drömmer sanndrömmar och flyttar dit om några år? Jag vinner på lotto, föder C två små flickor (för flickor ska det bli älskling), vi köper oss en lägenhet i Barcelona och lever lyckliga i alla våra dagar. Ja från och med idag ska jag köpa en trisslott i veckan. Åh jag älskar att drömma mig bort. Men det är ju vi fiskar kända för...

Över till GI-metoden då. Idag är vi på dag 10 och fortfarade fas 1. Bara 4 dagar var till fas 2! Jippy! Vad duktiga vi har varit älskling och Emelie. Jag måste säga att det här med GI-metoden är det bästa jag någonsin gjort i hela mitt liv när det handlar om mina kostvanor. Aldrig har jag känt mig så här pigg och glad. Och sötsuget är helt helt borta. Den här metoden funkar verkligen. Nu vill jag bara köpa alla böcker som har att göra med GI-metoden och bli ett riktigt GI-proffs.

Vad gör ni idag?

Nati.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0