Tråkigt

Jag har så tråkigt så. Tittar runt lite på olika bloggar och hittar det här:


1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
"Fullkorns eller dinkelpasta" Tagen ur boken "GI för hela familjen".

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Min kamera som ligger på nattduskbordet.

3. Vad såg du senast på TV?
Våra bästa år.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
14:20. Rätt svar är 14:10.
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? 
Fläkten i köket.

6. När du senast var ute, vad gjorde du då? 

Jag rastade hunden.
7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?
Var inne på en blogg som GI-mat. 
9. Drömde du något inatt?
Ja det gjorde jag säkert. Men inget jag kommer ihåg nu.
10. När skrattade du senast?
Igår när C och jag åt på spareribs som grisar.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Ett kors övanför sängen.
12. Har du sett något konstigt på sista tiden? 
Jag ser någonting konstigt varje dag.
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Den har sysselsatt mig ett par minuter. Mycket bra.

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Seven pounds. Jag såg halva. Somnade sedan.

15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då?

En lägenhet i Barcelona är det enda jag kommer på just nu.

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om:
Det första jag gör när jag läser GP är att gå längst bak i tidningen och läsa dödsannonserna...jag vet det är sjukt.
17. Tycker du om att dansa?
Jag älskar det!
18. George Bush?
Nej tack.

19.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?
Det är hemligt.

20.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Absolut. Gärna i Barcelona.
 22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Välkommen till paradiset kära barn.

Så där ja. Nu måste jag nog börja röra på mig.
Nati.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0