Godnatt

Hej på er! Hur mår ni? Jag mår jättebra, jag är bara lite lite trött men det är absolut inte hela världen ellerhur? Ja ni märker väl att jag är på bra humör va? Det gick bra på jobbet idag, jag fick jobba med både Mariam och Zorica. Sedan när jag kom hem så var C i fullgång med att laga GI-mat till oss båda. Han är så duktig min älskling. Ja nu sitter jag hemma själv och äter på lite nötter och torkada aprikoser och tittar på fotboll. C är iväg med sina vänner och vi får hoppas på att de kommer att ha en riktigt rolig kväll ihop. Och den jävla klockan som ska ställas fram en timma! Och jag som i vanliga fall går upp tjugo i sex ska imorgon få gå upp tjugo i fem. Tyck synd om mig! Fyfan. Nej nu ska vi se det positiva i det hela. Det är ju lågkonjuktur nu som Dzana sa till mig idag. Och ja, man ska vara glad att man har ett jobb.








Sov gott kära vänner och är ni ute och festar ikväll så ta det lugnt va? Hihihi.

Nati.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du är så vacker min blomma

2009-03-29 @ 22:06:26
URL: http://fambabunovic.blogg.se/
Postat av: natalie svarar

va snällt sagt :)

2009-03-30 @ 11:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0