Natita är nog tillbaka

Hej på er! Jag vet usch och fy på mig som inte har bloggat. Jag har känt mig lite off på sistonde, det är väl en giltig anledning eller? Hur har ni haft det då? Solen skiner varje dag och jag är glad över det även fast det är bara är några få plusgrader ute. Anledningen till föregående blogginlägg handlar om en sak  som hände på jobbet. Inget allvarligt alls men det är ändå orättvist. Det känns som att många på jobbet bara ser mig som en 22-årig "liten tjej". Men jag är mer än så. Nu vill jag inte prata mer om det här.

De dagarna jag har varit off har jag:



Ätit ägg varje dag till frukost. Ser ni det lilla "hjärtat" på ägget till höger?


Jobbat massor. Jobbar mycket extra just nu.


Blivit bjuden på mat hemma hos oss utav C's kära vän Zakarias. Han tvingade mig äta potatisen men jag smakade bara på en halv. Jag håller mig fortfarande till GI-metoden. "Försöker" iallafall...


Syndat lite. Bakat "nyttiga" muffins med dinkelmjöl och "endast" 1dl socker till.


Varit på stan med älsklingen och letat efer en skinnjacka.


Samma dag mötte vi upp min kusin och åkte iväg till Freeport.


Sådär kära vänner. Kanske ska man gå upp från sängen nu och få lite gjort här hemma.
Nati.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0