Vad hände med våren?

Herregud jag fick mig verkligen en chock imorse när jag vaknade och såg att det var helt vitt ute. Det var nästan så att jag ramlade bakåt. Ha ha ha. Jag har precis varit ute med Reina men så jättekallt är det ju i alla fall inte. Det är bara massa slask och vattenpölar överallt. Det är jobbigt. Inatt drömde jag att C var otrogen mot mig och att han framför ögonen på mig "hängde" ihop med sin nya tjej. Det var inte roligt det. Jag har drömt så mycket mardrömmar nu på sistonde, det är nog mitt undermedvetna som vill berätta något. Jag har också haft massa hemska drömmar om mamma som just nu är i spanien. Hon lider mycket i drömmen och jag är med henne men jag kan inte hjälpa henne. Nej fan nu vill jag ha mina vackra drömmar tillbaka! Ikväll jobbar jag till 19:30 och sedan önskar jag mig massa god GI-mat när jag kommer hem.

Nati.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0