Vila i frid Reina

Idag var vi tyvärr tvugna att avliva Reina. Hon hade en stor tumör som tyvärr gjorde henne sjuk. C hade henne i 14 år så ni förstår säkert hur jobbigt allt detta är. Jag kände henne i några få månader men älskade henne på en gång. Visst var hon jobbig men Gud vad mycket kärlek hon hade att ge. Varenda gång jag och C bråkade kom hon till mig. Lilla tjejen. Man har ju lite skuldkänslor för att man tyckte att det var jobbigt att rasta henne ibland, men jag vet att hon visste hur mycket man ändå tyckte om henne. Alltid var hon vid ens sida. Varje gång jag gick ut för att röka kom hon efter. Nej det är verkligen tomt här hemma utan henne. Vila i frid sötisen.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon sover gott nu iallafall och slipper ha ont! Kram till dig och Critian ;-)

2009-03-30 @ 21:22:53
Postat av: Zorica

Blev ledsen när jag läste detta:( Hon var den ända hunden som jag inte var rädd för, man bara älskade henne:( Men det var för hennes bästa. Kommer sakna henne...Vila i frid Reina.

2009-03-30 @ 22:07:42
Postat av: Anonym

Blev ledsen när jag läste detta:( Hon var den ända hunden som jag inte var rädd för, man bara älskade henne:( Men det var för hennes bästa. Kommer sakna henne...Vila i frid Reina.

2009-03-30 @ 22:11:48
Postat av: natalie svarar:

ja hon var verkligen älskad, hon var också den enda hunden jag inte var rädd för. det bästa är att hon visste att hon var så älskad och levde ett lyckligt liv.

2009-03-31 @ 12:13:53
Postat av: Miri

Oj Stackars Reina, hon har det säkert bättre utan smärta.. Vila i fritd

2009-03-31 @ 23:09:37
URL: http://miris.blogg.se/positiv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0