Vilken kväll!

Oj oj oj vilken kväll det blev i lördags. Jag håller fortfarande på att återhämta mig. Hela dagen igår satt jag och C och titta på TV och gjorde inget mer än det. Jo vi städade undan det värsta som va kvar från festen men sen satt vi bara där framför TV:n. Det blev också kebabtallrik och massa massa vatten. Fötlåt mig Dzana för att jag sprutade parfym i dina ögon. Jag är så ledsen så. Nej jag måste göra iordning mig nu. Ska jobba hela kvällen nu till nio. Väldigt roligt efter en helg som denna. Jag börjar bli för gammal för att festa så här hårt som vi gjorde. Jag förstår inte hur ni som festar varje helg klarar av det. Idag, två dagar sedan festen är jag fortfarande helt slut. Nej, inget mer festande för min del. Iallfall inte på ett långt långt tag.


Tack tjejer, utan er ingen fest.


Du är mitt allt!


Jag lovar att lägga upp bilderna så fort jag har tid. Ha nu en bra dag.
Nati.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-03-02 @ 22:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0