En bra dag

Hej på er! Nu har jag precis kommit hem från jobbet. Det blev en lugn och bra kväll, jobbade ju med Vanessa. Innan jobbet var jag som sagt inne i stan med Zorica. Vi kollade runt lite i stan och sedan gick vi till salladsbaren där Cecilia jobbar. Dom gör göteborgs godaste lasange! Det var roligt att träffa Cecilia igen, det är kul att hon jobbar i stan för man har liksom alltid svängarna förbi och hälsar på henne. Zoricas trevliga syster Lenka kom sen också så vi satt där, åt sallad och pratade om allt möjligt. Det är alltid lika kul att prata om allt mellan himmel och jord. Men idag pratade vi nog mest om ekonomin som är så dålig för nästan alla. Ja ja det kommer nog bättre tider snart. Imorgon jobbar jag från 12.30-21.00. Jag längtar verkligen inte till det. Hur kul är det att jobba till 21.00 när man är ledig sen till helgen? Nej jag är verkligen inte nöjd med det här schemat.


Jag, Lenka och Zorica.


Neso och Cecilia. De är så söta så.





Jag tycker att det är så kul att ta kort. Jag har alltid tyckt om att ta massa kort. Jag har en låda som är full med kort som jag har tagit under mitt liv. Kanske borde jag bli fotograf?

Nati.


Kommentarer
Postat av: Terese

Hellow! :)

Vill bara säga att du har en fin blogg!

Inte alls kul när man får ett sånt schema..

Själv börjar man jobba fyra imorgon eftermiddag och slutar efter tolv någon gång på natten.. Tjoho!



Ha de!

2009-05-29 @ 02:23:36
URL: http://tessyliicious.blogg.se/
Postat av: ac

hey..jag råkade trycka på "ta bort" knapp på din tack för rosen kommentar :( så dumt.. men Varsågod snälla, rara Natalie.. Förresten, Zorica is HOT!

2009-05-30 @ 13:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0