Fredag är ändå den dagen som känns bäst!

Ja idag är det fredag...hur mår ni? Jag mår väl lite sådär. En vimsdomstand på min övre högra tandrad vill komma fram och den gör så fruktansvärt ont. Jag var tvungen att ta två panodil vid elva och somnade av smärtan. Jag sov tills nu och tack gode Gud så har jag inte ont längre. Jag vet att jag måste dra ut den för det finns ingen plats för den, men jag vågar inte. Jag får tårar i ögonen av att bara tänka på när tandläkarn drar ut tanden. Nej usch. När jag var liten hade jag inga problem med tandläkare jag förstår inte hur den här tandläkarskräcken har utvecklats.

Nu har jag iallafall slängt i en tvätt i tvättstugan och jag ska hoppa in i duschen snart. C kommer hem snart och då ska vi gå ut och äta någonting. Jag har inte orkat laga någon mat idag, eller rättare sagt jag har inte hunnit. Vi får se om jag får i mig någonting. Jag är rädd att jag iritterar tandköttet när jag äter och får ont igen.

Nati.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0