Fredag

Hej på er! Vilken mysig dag jag har haft idag. Jag och C vaknade runt tolv så det med att springa runt skatås kunde vi bara glömma (yes!). Vi åt en god frukost och sedan åkte vi hem till min moster Mimmi som bjöd oss på mat. Som vanligt smakade maten underbart och efter maten bjöd hon på en nybakad god sockerkaka. Yes, så detta var min dag. Hur har eran dag varit? Vilken dum fråga, ni kommenterar ju inte för fem öre här på bloggen. Lite tråkigt, men men. Ha en fortsatt bra kväll nu!


Miki och Karin.




Min vackra mamma och jag.


Som ni ser så är vi bara kvinnor i den här familjen!




Syrran, moster Vene och jag.


Sist men inte minst kusinen Bella.


Nati.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh vad mysigt ni verkade ha det! Vi följer med nästa gång, längsen vi träffade la familia sist :-) Vi hade mysig hemmadag :-)



Puss

2009-05-23 @ 08:54:56
URL: http://fambabunovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0